Loading

Bahar diyeti için gereken ipuçları

Mart ayı bedenimizi bahara hazırlamak için en ideal dönemdir. Bu dönemde doğanın canlanması gibi vücudumuz da değişime hazırdır. Bu değişim için bazı tüyolar size yol gösterecektir.

*Beslenmenizde sağlıklı yağları kullanın. Yağların depo yağları yakmaktaki desteği çoktur. Zeytinyağı başımızın tacı ama aspir yağı ile avokadonun da yağ yakımına destek olduğu da bir gerçek! Alternatif çeşitler ile yemeklerinizi zenginleştirin.

*Günlük su hedeflerinizi alışkanlık haline getirin. Özellikle de yemeklerden 0,5- 1 saat önce su içmek öğünlere çok aç oturmanızı önler ama asıl önemli tüyo, sularınıza 1 dilim limon ve kabuk tarçın eklemektedir. 

*Bolca baharat kullanın. Özellikle acı biber, kekik, zerdeçal, karabiber, kekik karışımı tercih edin. Baharatların şifasından ve yağ yıkımına verdiği destekten yararlanın.

*Diyetinize elma sirkesi ekleyin. Elma sirkesinin kan şekeri seviyesini dengelemek de dahil olmak üzere birçok etkili yararları vardır.

*Yemeklerinizde sebze egemenliği hakim olsun.

*Sağlıklı menülerinizi hazırlamak için, elinizde sağlıklı malzemeler bulundurmanız gerekir. Alışveriş stratejiniz taze ve işlenmemiş gıdalara odaklanmak olsun. 

Yorum Yap