Loading

Gelişim Çağındaki Çocukların Boyunu Uzatıyor!

Çocuklarınızın boyunun uzamasını hızlandırmak istiyorsanız eğer doğal besinlerden destek alabilirsiniz. Gelişim çağındaki çocuklar için son derece faydalı olan 6 besin.

Ananas

Yatmadan önce birkaç dilim ananası atıştırabilirsiniz. İçeriğindeki melatonin iyi bir uykuya yardımcı olacaktır. Daha iyi bir uyku için daha fazla HGH üretimi demektir. Melatonin içeren besinler arasında  ise kuşkonmaz, üzüm, nar, zeytin, salatalık, yulaf, ceviz yer alır. 

Hindi Göğsü

Bir aminoasit olan argının HGH’yi artırır. Araştırmalarda ise yaklaşık 15 – 20 gram tüketilmesi gerektiğini söylüyor. Hindi göğsü argi bakımından zengin besinlerdir. Zengin olan besinler arasında bir diğeri ise tavuk, kabak çekirdeği, soya fasulyesi ve yer fıstığı. 

Kırmızı Et

Boyunuzun uzamasını istiyorsanız hayatınızdan proteini eksik etmemelisiniz. Protein içinde bulunan aminoasitler, vücudunuz tarafından kemiklere kadar tüm dokuların gelişiminde kullanılır. En doğru seçim ise sığır etidir. Sığır eti, hücrelerde rol oynayan bir aminoasit olan L- ortinini sentezlemenize yardımcı olduğu gösterilmiştir. Et tüketimini fazla yapmıyorsanız, bitki bazlı proteinlerden faydalanabilirsiniz. 

Uskumru

Kemikleri sağlıklı ve işlevsel tutmak için D vitaminine ihtiyacınız var. D vitaminini güneş ışığıda dahil olmak üzere belirli kaynaklardan alınmalı. D vitamini sağlığınız için önemli bir yer kaplar. Ton balığı, uskumru, somon, sığır karaciğeri, peynir ve yumurta sarısı gibi yiyeceklerden besin takviyesi alabilirsiniz. Doktorunuza danışmadan takviye almayınız. 

Avokado

Vücudunuzun kalsiyum ve D vitaminin uygun bir şekilde düzenli olarak alması için magnezyuma bolca ihtiyacı vardır. Avakado ise magnezyum açısından zengin bir yiyecek. Magnezyum bakımından diğer gıdalar ise; somon, fındık, mercimek gibi baklagiller. 

Hindistan cevizi yağı

HGH’yi artırmanın yolu kilo vermek. Hindistan cevizi yağıyla yemek yapmak veya bir yüzeye eklenmesi vücudunuzun yağ yakmasına yardımcı olur. HGH seviyenizi dört saate kadar yükseltmek için iki kilo kadar olan vücut ağırlığınıza bir gram hindistan cevizi ekleyin. Hindistan cevizi yağı donmuş bir yağdır. 

Çilek

Sağlıklı bir kemik gelişimi için C vitamini önemlidir. Vücut kollajen oluşturmak için C vitaminini kullanır. Çilek başta olmak üzere, portakal, karpuz, kavun, ve kivide c vitamini açısından zengin besinlerdir. 

Yorum Yap