Loading

Kol İnceltme Hareketleri

Havaların ısındığı şu günlerde sizi rahatsız eden vücudunuzdaki fazlalıklar olabilir. Vücudumuzda bulunan yerler kusur gibi gözükebilir.

Her ne kadar ince bir bedene sahip olsanızda, kalınlaşmış hareketsiz kalmış ve hareketsizlikten kaynaklanan yağlanmaya doğru ilerleyen kol bölgesi sizi olduğunuzdan daha kilolu gösterebilir. 

T-shirt’ün sıkan kolları ya da askılı bir şey giydiğinizde kendinizi aynaya bakınca kilolu gösteren kol yapınız sizi rahatsız edebilir, bir süre sonra kollarınızı kapatmaya yönelik kıyafetler giymeye başlayabilirsiniz. 

Kollarınızı Nasıl İnceltebilirsiniz?

Özellikle üst kol ve omuz bölgesinde oluşan kalınlaşma, vücudun bu bölgesinin etkin olarak kullanılmamasından kaynaklanmaktadır. Bunları etkileyen bir diğer faktör ise yaş ilerlemesi, hızlı kilo alıp verme, yerçekimi etkisi altında kalınlaşma ve sarkmaların diğer etkenleri arasındadır. Bu bölgedeki yağları yakmak için düzenli olarak spor egzersizler yapmak gerekir. Ağırlık kaldırmak denince akla gelen ilk şey, kaslı vücut geliştiricilerle bulunan kollar akla gelir. Bu tip kaslaşmalar uzun bir süre spor ve ağırlık çalışma ile düzelebilir. 

Egzersizlere başlamışken vücudumuzu fazla zorlamamak gerekir.  Bir anda bu görüntüden kurtulmak için 5 kiloluk ağırlık kaldırmak, kaslara zarar vermekten ilerisi değildir. Haftada 3 veya 4 kez hareketleri düzenli yaptıktan sonra iki ker tekrar ederek, kasın tekrar istenmeyen görüntüsüne dönmesine engel olabilirsiniz. 

Yorum Yap