Loading

Uyumadan Önce Tüketilen Elma’nın Ne Faydası Var? Demeyin!

Sağlıklı ve düzenli bir uyku bir sonraki günün kalitesini ölçen en önemli faktörler arasında. Ertesi güne zinde uyanmak için gereken yöntemler var. Sağlıklı bir uyku ise bağışıklık sisteminizi olumlu yönde etkileyen nedenler arasında. Bazı yiyecekler belli bir saatten sonra tüketildiğinde uyku açan etki gösterir. 

Zencefil

Kan akışını hızlandırarak kanın daha hızlı bir şekilde pompalanmasına yardım eder. Bu durum da uykunun gitmesine neden olur. Zencefili tüketmek istiyorsanız eğer günün erken saatleri sizin için en etkili saatler olabilir. 

Yeşil Çay

Vücuttaki ödemi atmaya yardımcı olan yeşil çay, birçok değerli madde, mineral ve kafein içerir. Öğleden sonra tüketilmemesi için özen gösterin.

Kayısı

Kayısının içerisinde bulunan karbonhidrat, vücuda yüksek dozda enerji verir. Lifli yapısı ise dolaşım sistemini hızlandırır. Buda uykunuzun kaçmasına neden olabilir.

Kola

Kolanın içerisinde bulunan yüksek dozda kafein yeşil çayda olduğu gibi uyku açıcı etki gösterir. Aynı zamanda midede gaz yapabilme ihtimalide vardır. Şişkin bir mideye neden olup, gün boyu sizi rahatsız eden bir etki yaratabilir.

Çikolata

Vücudu uyaran etkisi ile sizi 12 saat boyunca tutabilir.

Çay – Kahve

İçeriğindeki kafein sebebiyle vücudun dinç kalmasına neden olur. Kan akışını hızlandırarak enerji sağlar. Buda sizin huzurlu bir uykuya veda etmenize neden olur.

Elma

Sarı ve kırmızı elmada bulunan şeker, kan şekerinin dengelenmesine yardımcı olur. Vücudu ise zinde tutar. Bu etkisiyle sizi gece boyu ayakta tutmaya yetecektir.